Koncerny medialne, CNN International Commercial (CNNIC) i WBD (Warner Bros. Discovery) Sports Europe połączyły siły, aby zaoferować niepowtarzalny dostęp do rozwiązań Programmatic Guaranteed dla marek premium na ogromną skalę.
Nowa oferta pod nazwą WBD Connect umożliwia międzynarodowym markom i agencjom dotarcie do 350 milionów wyselekcjonowanych użytkowników cyfrowych miesięcznie za pomocą dynamicznych formatów reklamowych display i wideo na wielu kanałach, platformach i urządzeniach mobilnych, na stronach internetowych, aplikacjach, komputerach stacjonarnych i telewizji strumieniowej CTV.
Dzięki pojedynczemu punktowi zakupu, marki mogą dotrzeć do szerokiej globalnej publiki w zakresie wiadomości i sportu za pośrednictwem wysokiej jakości zasobów cyfrowych obejmujących CNN, Eurosport, Bleacher Report i NBA.com.
WBD Connect współpracuje z Magnite, największą niezależną firmą reklamową sell-side, która będzie działać jako partner technologiczny WBD w celu zapewnienia wydajności kampanii za pośrednictwem identyfikatora transakcji Magnite. WBD Connect zaplanuje kampanię reklamową, dostosowując cele i trafność do najlepszych platform cyfrowych, treści i zasobów WBD. Dodatkowo, wykorzystując wiedzę opartą na danych, wydajność kampanii będzie optymalizowana w czasie rzeczywistym, aby zmaksymalizować zwrot z inwestycji dla partnerów marki.
Po raz pierwszy do fanów WBD Sports będzie można również dotrzeć w mediach społecznościowych za pomocą WBD Launchpad, wewnętrznej agencji mediów społecznościowych w CNNIC, która wykorzystuje własną, zastrzeżoną technologię umożliwiającą targetowanie reklam do określonych grup odbiorców na Facebooku, Instagramie, Snapchacie i TikToku. Dzięki temu branżowe i sponsorowane treści premium mogą dotrzeć do wysoko zaangażowanych odbiorców za pośrednictwem za pośrednictwem profili społecznościowych Bleacher Report, CNN, Eurosport i TNT Sports (w Wielkiej Brytanii i Irlandii).