Wiosenna, 58. już edycja targów telewizyjnych MIPTV w Cannes odbędzie się w wersji online od 12 do 16 kwietnia 2021. Organizator imprezy, firma Reed MIDEM podała szczegóły dotyczące działania platformy Digital MIPTV, przeznaczonej dla dystrybutorów, producentów, nabywców i nadawców programów teatralnych, dokumentalnych, dziecięcych, oraz wszelkich formatów .
Cyfrowa telewizja MIPTV po raz pierwszy połączy także uczestników MIPDoc i MIPFormats za pośrednictwem powołanej do życia przez Reed MIDEM platformy kojarzenia indywidualnego gwarantującej delegatom przeprowadzenie zaplanowanych wcześniej spotkań.
Digital MIPTV będzie oferować trzy poziomy uczestnictwa: Digital Pass dla wszystkich gatunków, daje dostęp rynkowy do tygodniowego programu tematycznych spotkań, warsztatów, mentoringu, informacji rynkowych, konferencji, sesji breakout i networking (12-16 kwietnia). Indywidualny rynek dystrybucji dla dystrybutorów i nabywców form dokumentalnych i formatów (13-15 kwietnia).Indywidualne forum koprodukcji i rozwoju dla producentów dokumentów i formatów oraz dystrybutorów i zleceniodawców (13-15 kwietnia).
Najważniejsze punkty programu Digital MIPTV obejmą m.in.: popularne Fresh TV, Glance, panele dyskusyjne i prezentacje, pokazy dla kupujących MIPDrama oraz nagrodę MIP SDG (Sustainable Development Goals).
Natomiast w dniach 8-13 października, odbędzie się w Pałacu Festiwalowym w Cannes 4 wydanie CANNESERIES- międzynarodowego festiwalu seriali.