„KOSA” I „TATUAŻYSTĘ Z AUSCHWITZ” POKAŻE SKYSHOWTIME W 2024

Szefowie serwisu SkyShowtime,  Monty Sarhan oraz Chief Content Officer Kai Finke – przedstawili szczegóły oferty programowej platformy streamingowej na przyszły rok.

Na liście tytułów, które zadebiutują w serwisie w 2024 roku znalazł się między innymi „Kos” w reżyserii Pawła Maślony, który zdobył Zlote Lwy na tegorocznym Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni. SkyShowtime nabyło od Viaplay Content Distribution wyłączne prawa do filmu, który trafi do serwisu zaraz po zakończeniu pierwszej tury dystrybucji kinowej.

Przypomnijmy, że  akcja filmu rozgrywa się wiosną 1794 roku, kiedy generał Tadeusz “Kos” Kościuszko powraca do Polski, aby wzniecić powstanie przeciwko Rosjanom, mobilizując do tego polską szlachtę i chłopów. Tropem Kościuszki podąża bezlitosny rosyjski rotmistrz, Dunin, który za wszelką cenę chce schwytać generała, zanim ten wywoła narodową rebelię..

Kolejnym tytułem, który w 2024 roku będzie mieć swoją premierę w serwisie, jest serial „Tatuażysta z Auschwitz, zrealizowany na podstawie światowego bestsellera Heather Morris. W głównych rolach w produkcji występują Jonah Hauer-King jako Lali i Anna Próchniak jako Gita oraz m.in.: Harvey Keitel, Melanie Lynskey i Jonas Nay. Muzykę do serialu Tatuażysta z Auschwitz skomponował Hans Zimmer oraz Kara Talve, za reżyserię wszystkich sześciu odcinków odpowiada Tali Shalom-Ezer.

CEO SkyShowtime, Monty Sarhan, powiedział: – Rozbudowując naszą ofertę nowości z 2023 roku, z radością zapowiadamy kolejne świetne filmy i seriale zaplanowane na 2024 rok. Oprócz najlepszych produkcji z Hollywood – w tym docenionego przez krytyków serialu >The Curse< i wielkich kasowych hitów, takich jak >Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One< – w naszej ofercie znajdą się również lokalne tytuły, które mamy nadzieję zainteresują widzów na poszczególnych naszych rynkach. Nasz nowy serial oryginalny >Tatuażysta z Auschwitz<, a także uznany przez krytyków polski film >Kos<, to efekt naszego zaangażowania w dostarczanie naszym subskrybentom najbardziej wartościowej rozrywki na każdym z rynków.