Hitami stacji w minionych 12 miesiącach były transmisje Pucharu Świata w skokach narciarskich w tym Turnieju Czterech Skoczni i towarzyszące im studia oraz relacje z wielkoszlemowego Roland-Garros. W 2020 roku Eurosport 1 oglądało średnio 32,2 tys. widzów w grupie A3+ i 6,3 tys. widzów w grupie A16-49, co jest najlepszym wynikiem spośród wszystkich płatnych kanałów sportowych w Polsce. Transmisją o najwyższej oglądalności w całym 2020 roku były kwalifikacje do konkursu w Bischofshofen 5 stycznia, które śledziło 1,39 mln osób.
– To był niezwykły rok, w którym musieliśmy mierzyć się z całkowicie nowymi wyzwaniami. Jestem dumna, że dzięki kreatywności, zaangażowaniu i zespołowej pracy Eurosport 1 był najpopularniejszym kanałem sportowym w Polsce. Przed nami kolejne pasjonujące miesiące, w trakcie których będziemy pokazywać widzom ich ukochane dyscypliny sportowe. Już w lipcu i sierpniu czekają nas relacje z najważniejszej imprezy sportowej świata, czyli igrzysk olimpijskich w Tokio. Jestem pewna, że nasza sportowa oferta w 2021 roku ponownie znajdzie uznanie w oczach milionów miłośników sportu w Polsce – podsumowała Dorota Żurkowska-Bytner, Dyrektor Eurosportu w Polsce.