W Amsterdamie wręczono nagrody konkursu Digital Signage Awards 2020! Jedno z wyróżnień trafiło do polskiej firmy Screen Network za niestandardową, innowacyjną kampanię dla telewizji Fox, promującą serial ?Chicago Fire”, poświęcony służbom ratowniczym. Nagroda Digital Signage Award przyznawana jest także za nadzwyczajne rozwiązania na polu digital signage, z wykorzystaniem cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej. W imieniu firmy statuetkę odebrali w Amsterdamie: Damian Rezner, Head of Think DOOH oraz Michał Kaleta, Manager ds. rozwoju sieci DOOH. Kampania ta jest wspólnym dziełem Screen Network, domu mediowego Mindshare Polska oraz kanału Fox.
W kampanii dla stacji Fox, zainstalowany przy 165-metrowej kurtynie LED (na zdjęciu), umiejscowionej na fasadzie centrum handlowego, system kamer oraz mikrofonów stale monitorował drogę przed ekranem, wyszukując pojazdy służb ratunkowych jadących na sygnale. Z chwilą zlokalizowania pojazdu, ekran wyświetlał dedykowaną kreację związaną z tematyką serialu ?Chicago Fire”.