2019 rok był rekordowy pod względem oglądalności zarówno dla całej Grupy Kino Polska TV, jak i należącego do niej kanału naziemnego Zoom TV. W minionych dwunastu miesiącach nadawca osiągnął 1,97% udziału w oglądalności widowni komercyjnej, co oznacza wzrost o 5,9 proc. w porównaniu z 2018 rokiem. Z kolei Zoom TV (na zdjęciu kadr z hitu ?Narzeczona ze Stambułu?) uzyskał udział w rynku na poziomie 0,53%, notując 32,5-procentowy wzrost rok do roku. Rekordowy dla Zoom TV był również grudzień. Udział kanału w oglądalności widowni komercyjnej wyniósł 0,64%, co oznacza wzrost o 10,3 proc. względem grudnia 2018 (SHR%, All 16-49).
Podobne artykuły
INTERNET NAD WISŁĄ W 2020
Wielkimi krokami zbliża się komercyjne uruchomienie w Polsce sieci 5G. Nowa technologia, a także rozwój Internetu rzeczy, pociągają za sobą zwiększenie znaczenia zagrożeń cybernetycznych, dlatego kluczowe w tym kontekście będą m.in. kwestie ochrony danych, cyberbezpieczeństwa i rozbudowy infrastruktury. […]
MAŁGORZATA SECK WRACA DO CANAL+
20 stycznia 2020 r. Małgorzata Seck dołączy do CANAL+ w Polsce i obejmie stanowisko wiceprezesa ds. programowych. Zastąpi na tym stanowisku Edytę Sadowską, która łączyła równolegle pozycję prezesa zarządu i wiceprezesa ds. programowych CANAL+. Małgorzata […]
San Domierz ŻONDZI
O tym, że film Jana Komasy ?Boże ciało? ma duże szanse na oscarowa nominację wiedział każdy polski kinoman, interesujący się choć trochę rynkiem i losami oglądanych filmów. A te w przypadku właśnie nominowanego do Oscara […]