Podobne artykuły
GRYWALIZACJA W BIZNESIE i EDUKACJI
Dzięki rozwojowi technologii gamingowych od kilku lat coraz popularniejsze staje się stosowanie mechanizmów znanych z gier w obszarach z nimi niezwiązanych. Grywalizacja może być ciekawym rozwiązaniem na trudności w utrzymywaniu skupienia i zaangażowania pracowników, klientów […]
REKLAMA W KANAŁACH CYFROWYCH ROŚNIE O 7%
Rosnąca widownia kanałów cyfrowych oraz inwestycje w e-commerce napędzają roczny wzrost wydatków na reklamę cyfrową w branży FMCG (żywność i napoje: wszystkie pakowane produkty spożywcze i napoje bezalkoholowe) na poziomie 7%. Zgodnie z raportem Business […]
BUNDESLIGA i BUNDESLIGA 2 W VIAPLAY DO 2029
Grupa NENT i Bundesliga zawarły historyczną, długoterminową umowę obejmującą dwa cykle i dziewięć rynków (Szwecja, Norwegia, Dania, Finlandia, Islandia, Estonia, Łotwa, Litwa i Polska) do 2029 roku. Platforma streamingowa Viaplay będzie pokazywać ponad 300 meczów […]