
Od początku września na antenie Disney Channel pojawiła się nowa, odmieniona oprawa graficzna, a wraz z nią odświeżone logo. Zmiany podkreślą niezwykle szeroką ofertę seriali animowanych niezmiennie uwielbianych przez dzieci i młodzież.
Disney Channel to kanał skierowany do dzieci w wieku od 6 do 9 lat, który od ponad 16 lat opowiada wspaniałe historie pełne muzyki, przyjaźni, dobrej zabawy i przygody. W ofercie kanału znajdują się ukochane przez dzieci seriale takie jak: „Miraculous: Biedronka i Czarny Kot” czy „Ghostforce”. Wraz z odświeżoną oprawą kanału, na antenie zagoszczą nowe odcinki uwielbianych już przez dzieci serii takich jak “Molly i Duch” oraz “Ghostforce” oraz zupełnie nowy serial animowany “Szkoła Wikingów”, dostępne tylko w Disney Channel.
Kanały linearne znajdujące się w portfolio Disneya, nieustannie cieszą się popularnością w Polsce oraz pozostałych krajach Europy Środkowej oraz zajmują czołowe pozycje w swoich kategoriach. Dlatego cały czas rozwijamy naszą ofertę programową i inwestujemy w ich rozwój, czego przykładem jest zupełnie nowa odsłona kanału Disney Channel. Liczymy, że zaproponowane zmiany w oprawie Disney Channel spotkają się z uznaniem naszych oddanych widzów – mówi Edyta Pytlewska-Mele, VP & General Manager Networks w The Walt Disney Company Central Europe.