ANTENNA MOCNYM GRACZEM W EUROPIE ŚRODKOWO- WSCHODNIEJ

Brytyjska firma Antenna Group przejmuje portfolio Sony Pictures Television Network w Europie Środkowo-Wschodniej – 22 kanały płatnej telewizji, w tym AXN, Sony i Viasat oraz dwa serwisy OTT na 12 rynkach.

Zawierając umowę obejmującą wiele rynków i kanałów, Antenna Group umacnia swoją pozycję lidera  w regionie z potencjałem do dalszego zwiększania swojego udziału w rynku mediów w Europie Środkowo-Wschodniej, w ramach realizacji celu dotarcia do ponad 100 milionów odbiorców.  Nowo nabyte kanały rozrywkowe i usługi na żądanie osiągają 90% penetracji rynku płatnej telewizji z ponad 24 mln abonentów na 12 terytoriach: Polska, Węgry, Czechy, Rumunia, Bułgaria, Słowacja, Chorwacja, Serbia, Słowenia, Bośnia i Hercegowina, Macedonia Północna i Czarnogóra.

22 kanały, które obejmują marki AXN i Viasat, zapewniają atrakcyjną mieszankę oryginalnych produkcji i międzynarodowych programów produkowanych przez największe studia, w tym Sony Pictures Entertainment, CBS, Warner Bros, NBC Universal, Disney i eOne, które mają lojalnych, oddanych fanów z silnym przywiązaniem do marki.

Adam Theiler, Dyrektor Generalny Pay TV Antenna Group B.V, powiedział: „Cieszę się, że mogę powitać w Antenna Group zespoły Sony Networks w Warszawie, Budapeszcie i Bukareszcie.  Razem wznowimy nasze starania na rzecz zapewnienia rozrywki rzeszom fanów, którzy zaufali AXN i Viasat, a tym samym potwierdzimy naszą pozycję jako preferowanego partnera dostarczającego treści dla operatorów płatnej telewizji i reklamodawców, którzy podzielają nasze ambicje rozwijania rynku płatnej telewizji w Europie Środkowo-Wschodniej”.