Zgodnie z czerwcowa zapowiedzią rozpoczyna się zmiana logotypów Grupy Polsat Plus. Marki Polsat i Plus będą miały nowe logotypy, a marka Cyfrowy Polsat zmieni się w nową markę – Polsat Box. Ipla i Cyfrowy Polsat GO zmienią się w jeden serwis Polsat Box Go. Powstanie nowy serwis z treściami Telewizji Polsat – Polsat Go. Wszystkie logotypy głównych marek będą spójne, tak aby klienci i widzowie wiedzieli, że są to marki z Grupy Polsat Plus. To co łączy wszystkie marki, to możliwość wyboru przez każdego klienta i widza w dowolny sposób, w wybranym przez siebie czasie i miejscu, indywidualnie dobranych usług, produktów i treści w atrakcyjnej cenie. W obszarze wizualnym i komunikacyjnym następuje harmonizacja strategiczna marek. Zmiany będą wprowadzane przez najbliższych kilka tygodni, tak aby klienci i widzowie mogli się z nimi spokojnie zapoznać.
Podobne artykuły
CNN OFICJALNYM NADAWCĄ EXPO 202O W DUBAJU
CNN, lider wśród światowych informacyjnych stacji telewizyjnych, będzie relacjonować jedno z najbardziej oczekiwanych promocyjno-gospodarczych wydarzeń roku: Expo 2020, czyli światowej wystawy, która po raz pierwszy będzie miała miejsce na Bliskim Wschodzie, w Dubaju. Relacja z […]
SMARTWATCH DLA RODZIN Z DZIEĆMI
Podczas Mobile World Congress w Barcelonie grupa mediowa ViacomCBS Networks International zaprezentowała pierwszy w portfolio Nickelodeon smartwatch NickWatch przeznaczony dla rodzin z dziećmi – urządzenie typu wearable, które w myśl idei stacji „Kids first” ma […]
3 SIERPNIA POLSKI DEBIUT VIAPLAY. OD 2022 PREMIER LEAGUE W OFERCIE
Skandynawska firma NENT Group uruchomi w Polsce 3 sierpnia 2021 roku serwis streamingowy Viaplay. Platforma będzie oferowała polskim widzom unikalne połączenie najważniejszych, transmitowanych na żywo, wydarzeń sportowych, treści Viaplay Originals, filmów oraz seriali, a także […]