Podczas Mobile World Congress w Barcelonie grupa mediowa ViacomCBS Networks International zaprezentowała pierwszy w portfolio Nickelodeon smartwatch NickWatch przeznaczony dla rodzin z dziećmi – urządzenie typu wearable, które w myśl idei stacji „Kids first” ma zapewnić rozrywkę, edukację i komunikację w jednym. Smartwatch będzie dostępny w sprzedaży w 2022 roku.
NickWatch dzięki rozbudowanym funkcjom zaoferuje dzieciom niezależność w połączeniu z rozrywką dostarczaną przez ulubionych bohaterów Nickelodeon. Urządzenie zapewni bezpośrednią komunikację z rodziną i przyjaciółmi, będzie promować aktywność fizyczną i pomoże w odkrywaniu świata. Każdy NickWatch będzie sprzedawany z obudową na smartwatcha, dwiema opaskami (jedną z graficznymi elementami przedstawiającymi bohaterów kreskówek i drugą opaską premium dla dorosłych) oraz ładowarką LED z motywem wybranej postaci.
Produkt jest wyrazem innowacyjnego podejścia do dystrybucji treści znanych z anteny stacji oraz ideą łączenia zabawy z edukacją. „ViacomCBS znane jest ze swojego portfolio kultowych marek, które przez dekady kształtowały bieżące wydarzenia i popkulturę. NickWatch to kamień milowy – pierwsze urządzenie smart, które wykorzystuje siłę naszych marek konsumenckich. Ten strategiczny produkt jest odzwierciedleniem DNA marki i jej treści. Chcemy jeszcze bardziej wzmocnić pozycję wiodącego partnera komercyjnego z różnymi możliwościami kontaktu z konsumentem, oferując nowe, wciągające doświadczenie” – mówił Raffaele Annecchino, Prezes i Dyrektor Generalny ViacomCBS Networks International.