Zakończony w poniedziałek Turniej Czterech Skoczni obejrzała w Eurosporcie 1 rekordowa liczba widzów. Każdą transmisję śledziło 4,35 mln całościowo i średnio ponad 1,1 mln widzów, co jest najlepszym wynikiem w historii relacji stacji z niemiecko-austriackiego cyklu. Eurosport 1, który jako jedyny w Polsce pokazywał wszystkie kwalifikacje i konkursy podczas każdej z ośmiu transmisji był najlepiej oglądalnym płatnym kanałem na rynku. 68. Turniej Czterech Skoczni we wspaniałym stylu wygrał Dawid Kubacki, ambasador Eurosportu.
Podobne artykuły
TEST DRONÓW W 5G
7 stycznia 2020
Testowa sieć 5G zbudowana przez Orange Polska i firmę Ericsson powiększy się w Warszawie o kolejną stację bazową. Posłuży ona do prac nad rozwojem systemu łączności z dronami wykorzystującego 5G. Porozumienie w tej sprawie podpisały […]
SHARP WRACA DO EUROPY
7 stycznia 2020
Sharp Corporation przejął 100 procent udziałów europejskiej spółki zależnej Skytec Universal Media Corporation (UMC). Początkowo firma Sharp miała 56,7% udziałów w Skytec UMC, a obecnie w pełni zintegrowała tę spółkę ze swoimi strukturami. Jest […]
W MARCU BIZNES24
23 stycznia 2020
Michał Winnicki i Roman Młodkowski (na zdjęciu) firmują nowy kanał telewizyjny poświęcony biznesowi, gospodarce i ekonomii, którego start przewidziany jest w marcu. W kanale znajdą się pasma programowe ?na żywo? pokazujące najważniejsze punkty rynkowego dnia, […]