Zakończony w poniedziałek Turniej Czterech Skoczni obejrzała w Eurosporcie 1 rekordowa liczba widzów. Każdą transmisję śledziło 4,35 mln całościowo i średnio ponad 1,1 mln widzów, co jest najlepszym wynikiem w historii relacji stacji z niemiecko-austriackiego cyklu. Eurosport 1, który jako jedyny w Polsce pokazywał wszystkie kwalifikacje i konkursy podczas każdej z ośmiu transmisji był najlepiej oglądalnym płatnym kanałem na rynku. 68. Turniej Czterech Skoczni we wspaniałym stylu wygrał Dawid Kubacki, ambasador Eurosportu.
Podobne artykuły
CANAL+ PRZEZ 5 LAT Z POLSKIM ŻUŻLEM
CANAL+ wygrał przetarg na wyłączne prawa telewizyjne do transmisji rozgrywek 1. Ligi Żużlowej w sezonach 2020 ? 2024. Rozgrywki będą transmitowane na antenie szeroko dostępnego kanału nSport+. Kibice zobaczą tam dwa najlepsze mecze w każdej […]
TELEWIZJA ROZWIJA PASJE
Na zlecenie Discovery, Inc. przeprowadzono jedno z największych badań w historii na temat pasji. W projekcie wzięło udział 13 tys. uczestników z 13 krajów na całym świecie. Wyniki badania wykazują, że telewizja to wiodące źródło […]
EUROPOSPORT PRZED OLIMPIADAMI
Maciej Słomczyński został pierwszym w strukturach polskiego oddziału Eurosportu Production & Olympic Games Director w Eurosporcie. Nadzorował będzie całość działań produkcyjnych stacji, zarówno w telewizji linearnej, jak i przestrzeni cyfrowej oraz odpowiadał za przygotowanie stacji do […]