Zakończony w poniedziałek Turniej Czterech Skoczni obejrzała w Eurosporcie 1 rekordowa liczba widzów. Każdą transmisję śledziło 4,35 mln całościowo i średnio ponad 1,1 mln widzów, co jest najlepszym wynikiem w historii relacji stacji z niemiecko-austriackiego cyklu. Eurosport 1, który jako jedyny w Polsce pokazywał wszystkie kwalifikacje i konkursy podczas każdej z ośmiu transmisji był najlepiej oglądalnym płatnym kanałem na rynku. 68. Turniej Czterech Skoczni we wspaniałym stylu wygrał Dawid Kubacki, ambasador Eurosportu.
Podobne artykuły
SHARP WRACA DO EUROPY
Sharp Corporation przejął 100 procent udziałów europejskiej spółki zależnej Skytec Universal Media Corporation (UMC). Początkowo firma Sharp miała 56,7% udziałów w Skytec UMC, a obecnie w pełni zintegrowała tę spółkę ze swoimi strukturami. Jest […]
BILANS 2019: REANIMACJA REAKTYWACJI
Dopiero z pewnego dystansu czasowego widać, że miniony rok dla branży telewizyjnej nad Wisłą był pod wieloma względami szczególny. Oczywiście w owej wyjątkowości nie mieści się kolejna niespełniona obietnica uporządkowania sprawy finansowania mediów publicznych. Tu […]
JACEK KOSKOWSKI DYREKTOREM W KINO POLSKA TV
Jacek Koskowski obejmuje stanowisko General Director Sales & Distribution Poland. Jest to nowa funkcja w strukturze Kino Polska TV SA. Odpowiedzialny będzie za strategię i wszelkie działania związane z dystrybucją oraz sprzedażą kanałów telewizyjnych z Grupy Kino […]