2019 rok był rekordowy pod względem oglądalności zarówno dla całej Grupy Kino Polska TV, jak i należącego do niej kanału naziemnego Zoom TV. W minionych dwunastu miesiącach nadawca osiągnął 1,97% udziału w oglądalności widowni komercyjnej, co oznacza wzrost o 5,9 proc. w porównaniu z 2018 rokiem. Z kolei Zoom TV (na zdjęciu kadr z hitu ?Narzeczona ze Stambułu?) uzyskał udział w rynku na poziomie 0,53%, notując 32,5-procentowy wzrost rok do roku. Rekordowy dla Zoom TV był również grudzień. Udział kanału w oglądalności widowni komercyjnej wyniósł 0,64%, co oznacza wzrost o 10,3 proc. względem grudnia 2018 (SHR%, All 16-49).
Podobne artykuły
STARTUJE PROGRAM CERTYFIKACJI 8K
Stowarzyszenie 8K Association (8KA) niebawem rozpocznie program certyfikacji, którego celem jest wyróżnienie telewizorów i innych urządzeń obsługujących technologię 8K. Telewizory Samsung QLED 8K będą jednymi z pierwszych, które otrzymają taki certyfikat. Znakiem rozpoznawczym dla wyróżnionych […]
JACEK KOSKOWSKI DYREKTOREM W KINO POLSKA TV
Jacek Koskowski obejmuje stanowisko General Director Sales & Distribution Poland. Jest to nowa funkcja w strukturze Kino Polska TV SA. Odpowiedzialny będzie za strategię i wszelkie działania związane z dystrybucją oraz sprzedażą kanałów telewizyjnych z Grupy Kino […]
SHARP WRACA DO EUROPY
Sharp Corporation przejął 100 procent udziałów europejskiej spółki zależnej Skytec Universal Media Corporation (UMC). Początkowo firma Sharp miała 56,7% udziałów w Skytec UMC, a obecnie w pełni zintegrowała tę spółkę ze swoimi strukturami. Jest […]