2019 rok był rekordowy pod względem oglądalności zarówno dla całej Grupy Kino Polska TV, jak i należącego do niej kanału naziemnego Zoom TV. W minionych dwunastu miesiącach nadawca osiągnął 1,97% udziału w oglądalności widowni komercyjnej, co oznacza wzrost o 5,9 proc. w porównaniu z 2018 rokiem. Z kolei Zoom TV (na zdjęciu kadr z hitu ?Narzeczona ze Stambułu?) uzyskał udział w rynku na poziomie 0,53%, notując 32,5-procentowy wzrost rok do roku. Rekordowy dla Zoom TV był również grudzień. Udział kanału w oglądalności widowni komercyjnej wyniósł 0,64%, co oznacza wzrost o 10,3 proc. względem grudnia 2018 (SHR%, All 16-49).
Podobne artykuły
VECTRA MOŻE PRZEJĄĆ MULTIMEDIA POLSKA
UOKiK wydał warunkową zgodę na koncentrację. Vectra może przejąć Multimedia Polska (na zdjęciu jej prezes Andrzej Rogowski), ale musi sprzedać sieć w ośmiu miastach, a w 13 kolejnych dać konsumentom możliwość zmiany operatora. Dzięki temu nie […]
ZIMOWA AKCJA
Co ta zima porobiła z ludźmi, jeśli oczywiście zaliczyć prowadzących poranne programy telewizyjne do tej grupy. Wystarczyło kilka miesięcy bez śniegu i mrozu, żeby z nadmiaru temperatury i rosnącego ciśnienia, o przyciąganiu ziemskim nie wspominając, […]
?ZŁOTE TAŚMY? PRZYZNANE
Krytycy filmowi należący do Koła Piśmiennictwa Filmowego Stowarzyszenia Filmowców Polskich (polska sekcja FIPRESCI) przyznali, jak robią to nieprzerwanie od 1985 roku, nagrody dla filmów wprowadzonych na ekrany polskich kin w 2019 roku. Nagrodzone ?Złotymi Taśmami? […]