Zgodnie za zapowiedzią 3 sierpnia zadebiutowała na polskim rynku medialnym nowa platforma streamingowa- Viaplay. O „drodze do Polski”, ofercie programowej i planach na przyszłość mówili podczas konferencji prasowej w Warszawie: Anders Jensen- prezes i dyrektor generalny NENT Group (na zdjęciu), Filippa Wallestam szefowa działu kontentu NENT Group oraz Paweł Wilkowicz- szef polskiej redakcji sportowej Viaplay.
Obok piłki nożnej w wydaniu ligowym i międzynarodowym mająca skandynawskie korzenie a siedzibę w Sztokholmie Viaplay pokazywać będzie m.in. zmagania kierowców wyścigowych, piłkarzy ręcznych oraz być może skoczków narciarskich.
Po Polsce Viaplay pojawi się pod koniec tego roku w Stanach Zjednoczonych a w 2022 w Holandii, zaś w roku następnym na kolejnych rynkach.
Tuż przed premierą firma poinformowała, że pierwszymi polskimi produkcjami fabularnymi Viaplay Originals będą „Polskie morderczynie”; „Czarny pies” oraz „Wolność jaskółki”. NENT Group każdego roku wyprodukuje poza serialami także dwa duże filmy anglojęzyczne. Grupa wraz z FilmNation Entertainment utworzyła spółkę joint venture z siedzibą w Wielkiej Brytanii oraz zainwestowała w amerykańskie studio Picturestart.