EMOCJE SPORTOWE PRZED EKRANEM

Jak wynika z badania, przeprowadzonego dla TP Vision, właściciela marki Philips TV & Sound, zdecydowana większość Polaków dyskutuje o zawodach sportowych obejrzanych w telewizji, z czego 1/3 bardzo często. Wspólne oglądanie meczów może być również dobrą okazją do spotkania ze znajomymi. Aby móc w pełni cieszyć się sportowymi emocjami, warto wybrać telewizor i soundbar zapewniające wysoką jakość obrazu i dźwięku.

Aż 76% ankietowanych dyskutuje o zawodach sportowych, obejrzanych wcześniej telewizji – wynika z badania przeprowadzonego dla TP Vision. 28% badanych robi tak często, zaś 48% nieco rzadziej. Nic dziwnego – sport dostarcza wielu emocji, szczególnie gdy na dużej, piłkarskiej imprezie gra polska reprezentacja.

– Dużo osób chce oglądać zmagania sportowców w najwyższej jakości, stąd decyduje się na zakup nowego telewizora przed wydarzeniem sportowym. Dlatego na ten rok przygotowaliśmy szeroką gamę nowych telewizorów, w tym nowy model Ambilight, który gwarantuje bardzo wysoką jakość obrazu i dźwięku w rozsądnej cenie, a także pierwsze telewizory Philips w technologii Mini LED – mówi Marcin Habzda, dyrektor generalny TP Vision Polska. – Warto podkreślić, że urządzenia Philips zostały wyposażone w procesor wspomagany przez sztuczną inteligencję. Pomaga ona dostosować na bieżąco wiele cech wyświetlanego obrazu, które są kluczowe podczas oglądania wydarzeń sportowych, w tym dynamikę oraz kontrast. Natomiast soundbary Philips Fidelio zapewniają efekt przestrzennego dźwięku, dzięki czemu widz może poczuć się niemal jak na stadionie – podkreśla Marcin Habzda.

Duża impreza piłkarska może być również wydarzeniem towarzyskim. Często zapraszamy do domu grono znajomych, aby wspólnie przeżywać sportowe emocje. Wygodę oglądania meczu zapewnia odpowiednia lokalizacja. Zdecydowana większość Polaków – 78% ma swój telewizor ustawiony w salonie, a zatem najbardziej przestronnym pomieszczeniu w domu lub mieszkaniu. To z kolei powoduje, że wiele osób przywiązuje dużą wagę do samego wyglądu telewizora. Ładnie wyglądające urządzenie to dla blisko 69% badanych synonim dobrego smaku.

O badaniu

Badanie online przeprowadzone przez PanelWizard Direct na reprezentatywnej grupie 1027 osób w wieku od 18 do 75 roku życia w dniach 24-29 września 2020 roku.