UPC POLSKA BILANSUJE

Wprowadzenie usług komórkowych, dalsza Giga Ekspansja oraz najlepszy poziom obsługi klienta, potwierdziły pozycję UPC Polska jako najbardziej polecanego operatora i pozytywnie wpłynęły na wyniki 2019 roku. Na koniec czwartego kwartału liczba cyfrowych usług wzrosła w stosunku do poprzedniego roku o 4% i wyniosła 3 167 600.

Główne wydarzenia 2019 roku: trzykrotnie szybszy wzrost liczby klientów w całym roku 2019 w stosunku do 2018: baza urosła o 36 600 do 1 483 800, w tym o 13 200 w ostatnim kwartale, który był jednocześnie 5. z rzędu z nieprzerwanym wzrostem; wprowadzenie usług komórkowych – stanie się w pełni konwergentnym operatorem, dostarczającym najlepszy internet i cyfrową rozrywkę, w domu i poza domem; utrzymanie pozycji najbardziej polecanego operatora; umocnienie pozycji lidera gigabitowego internetu – Giga Ekspansja objęła swoim zasięgiem 2 miliony gospodarstw domowych (66% zasięgu sieci), a średnia prędkość internetu, z której korzystają klienci, wzrosła do 250 Mb/s; 84 000 nowych mieszkań w zasięgu sieci, która dociera już do 3 547 800 gospodarstw domowych, stanowiąc drugą co do wielkości pod względem zasięgu sieć w Liberty Global.

UPC po raz trzeci z rzędu, firma otrzymała tytuł ?Gwiazda Jakości Obsługi 2019? w kategorii ?Dostawcy rozwiązań telewizyjno-internetowych?. Ponadto, bazując na nowym koncepcie, firma otworzyła 4 salony sprzedaży: w Sosnowcu, Gdańsku, Warszawie i Bydgoszczy oraz 2 wyspy: w Warszawie i Wrocławiu.

Szef UPC Polska Robert Redeleanu komentuje: ?Rok 2019 był dla nas przełomowy. Staliśmy się w pełni konwergentnym operatorem, zapewniającym klientom najlepszej jakości usługi stacjonarne i komórkowe, których filarem jest nasza nowoczesna sieć gigabitowa. Przełożyło się to na trzykrotnie szybszy wzrost bazy klientów, niż w roku 2018, a także na potwierdzenie naszej pozycji lidera w zakresie obsługi klienta. Na tych fundamentach wchodzimy w rok 2020, który będzie rokiem innowacji. Z zespołem, który jeszcze lepiej potrafi zdobywać zaufanie klientów, jesteśmy w pełni skoncentrowani na dalszym rozwoju i gotowi konkurować z największymi graczami, aby budować pozycję lidera na rynku usług konwergentnych?.