Dla kilku tysięcy gości bezpośrednio, a dla nie mogących przyjechać do Cannes w sieci, organizatorzy tradycyjnych jesiennych (10-15 października) targów produkcji telewizyjnej w Cannes, uzyskali zgodę rządu francuskiego za przeprowadzenie imprezy. Jak zapewniają szefowie Reed Midem zdrowie i bezpieczeństwo klientów, partnerów i zespołu są priorytetem podczas tegorocznej edycji MIPCOM i MIPJunior.
Regulowany będzie zatem przepływ ruchu i przepustowość w całej hali wystawowej (zarządzanie maksymalną liczbą uczestników w salach, salach konferencyjnych, gastronomii itp.), wprowadzone zostaną oznaczenia podłóg w celu zachowania odpowiedniego dystansu, noszenie masek będzie obowiązkowe dla wszystkich uczestników a usługi medyczne zapewnione cała dobę podczas dni targowych. Hydro-alkoholowy żel będzie stale dostępny podczas imprezy, podobnie jak stacje dezynfekujące w całej strefie wystawienniczej.
Powstaje nowy projekt urządzenia sal konferencyjnych, dzięki czemu możliwe będą spotkania twarzą w twarz .Wzmocnione zostaną kontrole bezpieczeństwa higieny żywności oraz prowadzona szeroko zakrojona kontrola placówek gastronomicznych i weryfikacja całego procesu przygotowywania żywności.