MILTISCREEN DAY 2020, WARSZAWA: Życie na sześciu calach

Młoda generacja – streaming, social media, gry. Cyfrowy świat po pandemii-to najważniejsze hasła tegorocznej konferencji, której podsumowanie prezentujemy za organizatorami.

Chociaż „rok mobile” mamy już za sobą, to branże mediów, reklamy i marketingu dopiero teraz zaczynają rozumieć, jak wielkie zmiany czekają wszystkich w związku z rosnącą rolą urządzeń mobilnych w życiu konsumentów. Pandemia jeszcze przyspieszyła procesy związane z rozwojem mediów cyfrowych i jeszcze bardziej pchnęła konsumentów w ich stronę.

Na konferencji Multiscreen Day 2020 przyjrzeliśmy się – przede wszystkim, ale nie tylko – młodej generacji. Poznaliśmy jej sposoby konsumpcji mediów i nowoczesnej rozrywki. Zwłaszcza że to właśnie młodzi ludzie, którzy na długie miesiące zostali w domach, najbardziej zanurzyli się w cyfrowym świecie.

Rozmawialiśmy nie tylko o konsumpcji oferty wideo, ale też o zmianach zachodzących w streamingu, nowych pomysłach na social media czy rosnącej sile gamingu. Te wszystkie światy dziś się przenikają – i na dużych ekranach, i na sześciocalowych. Z tymi ostatnimi młode pokolenie w zasadzie się nie rozstaje.

Konferencja Multiscreen Day 2020 koncentrowała się na tematach związanych z pokoleniami Y i Z, ale nie tylko. Zajrzeliśmy do świata najmłodszego pokolenia, które w podręcznikach marketingu zyskało już miano generacji alfa.

To odbiorcy, którzy wymykają się tradycyjnym pomiarom, bo korzystają z mediów w sposób dotychczas niespotykany. Na naszych oczach rosną w siłę – stają się coraz bardziej istotni i dla mediów, i dla marketerów. Na konferencji zaprezentowaliśmy najnowsze badania związane z tą grupą, pokazaliśmy też inspirujące case studies czołowych marek.