2019 rok był rekordowy pod względem oglądalności zarówno dla całej Grupy Kino Polska TV, jak i należącego do niej kanału naziemnego Zoom TV. W minionych dwunastu miesiącach nadawca osiągnął 1,97% udziału w oglądalności widowni komercyjnej, co oznacza wzrost o 5,9 proc. w porównaniu z 2018 rokiem. Z kolei Zoom TV (na zdjęciu kadr z hitu ?Narzeczona ze Stambułu?) uzyskał udział w rynku na poziomie 0,53%, notując 32,5-procentowy wzrost rok do roku. Rekordowy dla Zoom TV był również grudzień. Udział kanału w oglądalności widowni komercyjnej wyniósł 0,64%, co oznacza wzrost o 10,3 proc. względem grudnia 2018 (SHR%, All 16-49).
Podobne artykuły
INTERNET ZMYSŁÓW
Konsumenci oczekują, że nowoczesne technologie sieciowe współpracujące z naszymi zmysłami wzroku, słuchu, smaku, zapachu i dotyku będą w roku 2030 w powszechnym użytku, oraz że zaoferują im one wiele nieznanych dotąd możliwości. Oczekiwania konsumentów dotyczące […]
?DOWN THE ROAD. ZESPÓŁ W TRASIE? W TTV
Mający belgijski rodowód format, którego emisja zapowiadana jest na antenie TTV 23 lutego, opowiada o szóstce młodych osób z zespołem Downa, które wraz z Przemkiem Kossakowskim ruszają w podróż po sześciu krajach. Bohaterowie programu będą […]
MAŁGORZATA SECK WRACA DO CANAL+
20 stycznia 2020 r. Małgorzata Seck dołączy do CANAL+ w Polsce i obejmie stanowisko wiceprezesa ds. programowych. Zastąpi na tym stanowisku Edytę Sadowską, która łączyła równolegle pozycję prezesa zarządu i wiceprezesa ds. programowych CANAL+. Małgorzata […]