2019 rok był rekordowy pod względem oglądalności zarówno dla całej Grupy Kino Polska TV, jak i należącego do niej kanału naziemnego Zoom TV. W minionych dwunastu miesiącach nadawca osiągnął 1,97% udziału w oglądalności widowni komercyjnej, co oznacza wzrost o 5,9 proc. w porównaniu z 2018 rokiem. Z kolei Zoom TV (na zdjęciu kadr z hitu ?Narzeczona ze Stambułu?) uzyskał udział w rynku na poziomie 0,53%, notując 32,5-procentowy wzrost rok do roku. Rekordowy dla Zoom TV był również grudzień. Udział kanału w oglądalności widowni komercyjnej wyniósł 0,64%, co oznacza wzrost o 10,3 proc. względem grudnia 2018 (SHR%, All 16-49).
Podobne artykuły
CANAL+ PRZEZ 5 LAT Z POLSKIM ŻUŻLEM
CANAL+ wygrał przetarg na wyłączne prawa telewizyjne do transmisji rozgrywek 1. Ligi Żużlowej w sezonach 2020 ? 2024. Rozgrywki będą transmitowane na antenie szeroko dostępnego kanału nSport+. Kibice zobaczą tam dwa najlepsze mecze w każdej […]
XXI BLACK MOVIE FESTIVAL, GENEWA: Gdzie są te stare kina?
Niby wiadomo, że w Szczecinie (chyba najstarsze na świecie), Paryżu, Londynie a od roku, wiadomo, że także gdzieś w środku piekielnie gorącej Afryki. Działające od dziesięcioleci oczywiście, pod gołym niebem kino Rewolucja na południu Sudanu, […]
INTERNET NAD WISŁĄ W 2020
Wielkimi krokami zbliża się komercyjne uruchomienie w Polsce sieci 5G. Nowa technologia, a także rozwój Internetu rzeczy, pociągają za sobą zwiększenie znaczenia zagrożeń cybernetycznych, dlatego kluczowe w tym kontekście będą m.in. kwestie ochrony danych, cyberbezpieczeństwa i rozbudowy infrastruktury. […]