
TVN Warner Bros. Discovery zapowiada start pierwszej kampanii promującą przełomowe podejście do realizacji produkcji filmowej i reklamowej oraz innowacyjne możliwości produkcyjne TVN XR Studio. Zaprezentuje ona twórcom, producentom i marketerom konkretne korzyści wynikające z pracy w środowisku XR (Extended Reality), w tym choćby oszczędność czasu i optymalizacja budżetu, pełna kontrola nad warunkami pogodowymi czy możliwość realizacji scen w trudno dostępnych lub odległych lokalizacjach. Na potrzeby komunikacji powstało aż siedem fabularnych scen pokazowych, zrealizowanych we współpracy z uznanymi twórcami branży i dynamiczny showreel. Materiały w efektowny sposób prezentują szerokie zastosowania technologii XR – od kina historycznego, przez reklamy, aż po science fiction.
Kampania, zrealizowana z wykorzystaniem najnowszych technik dostępnych właśnie w TVN XR Studio, ma pokazać, że nowoczesna i innowacyjna technologia XR nie jest już zarezerwowana wyłącznie dla wielkich hollywoodzkich produkcji. Wręcz przeciwnie – dzięki odpowiedniemu przygotowaniu preprodukcji i elastyczności studia, wirtualne środowiska są dziś dostępne także dla produkcji lokalnych, reklam i różnorodnych treści digitalowych.
– Technologia XR otwiera przed branżą audiowizualną zupełnie nowe horyzonty. Daje twórcom pełną kontrolę nad każdym aspektem realizacji – od pogody i pory dnia po możliwość realizacji w lokalizacjach, które wcześniej były poza zasięgiem twórców ze względów budżetowych lub logistycznych. Szeroko otwieramy drzwi do naszego studia, a startująca kampania pokazuje, że dziś ograniczeniem nie jest już miejsce, czas ani warunki – a jedynie wyobraźnia. Mamy nadzieję, że przygotowane przez nas materiały zainspirują kolejnych scenarzystów, reżyserów, scenografów i marketerów do sięgnięcia po to, co możliwe w XR – mówi Jarosław Potasz, Group Vice President Studios and Productions, TVN Warner Bros. Discovery.