LETNIA OLIMPIADA W POLSAT BOX I POLSAT BOX GO

Dzięki współpracy Grupy Polsat Plus z  Warner Bros. Discovery w Polsce abonenci platformy Polsat Box oraz użytkownicy serwisu Polsat Box Go otrzymają bez dodatkowych opłat dostęp do 8 okazjonalnych kanałów Eurosport (7 w jakości HD i 1 w jakości 4K) w całości poświęconych transmisjom wydarzeń z XXXIII Letnich Igrzysk Olimpijskich.

Od 26 lipca do 11 sierpnia br. odbędzie się w Paryżu najważniejsza i najbardziej prestiżowa impreza sportowa na świecie – XXXIII Letnie Igrzyska Olimpijskie. Najlepsi sportowcy z całego świata wystąpią w 329 konkurencjach w 32 dyscyplinach, a w wielu z nich zobaczymy także reprezentantów Polski. Abonenci Polsat Box oraz użytkownicy Polsat Box Go znajdą w swych pakietach ponad 830 godzin transmisji z wielu dyscyplin, także tych niezwykle popularnych wśród polskich kibiców, takich jak m.in. tenis, piłka nożna, koszykówka, sporty walki, piłka ręczna, siatkówka czy golf.

Sport od początku zajmuje szczególne miejsce w działalności naszej Grupy. Wielkie sportowe emocje uwielbiamy dzielić z naszymi abonentami i użytkownikami, a igrzyska olimpijskie to wyjątkowa okazja, która jednoczy kibiców na całym świecie. Cieszę się, że dzięki współpracy z Warner Bros. Discovery w Polsce kilka milionów naszych klientów może wspólnie z nami dołączyć do tego wydarzenia, kibicując ulubionym sportowcom, drużynom oraz wielu reprezentantom Polski. Dla nas to tym bardziej wyjątkowa sytuacja, że nasza Grupa i sieć Plus są sponsorami Olimpijskiej Reprezentacji Polski– powiedział Maciej Stec, Wiceprezes Zarządu ds. Strategii, Grupa Polsat Plus.

Wielkimi krokami zbliża się symboliczny moment zapalenia olimpijskiego znicza, który rozpocznie czas pełen niesamowitych sportowych emocji. Jako Warner Bros. Discovery w Polsce chcemy zapewnić jak najszerszej grupie widzów dostęp do tych wyjątkowych przeżyć. Cieszymy się, że dzięki tej współpracy aż 8 olimpijskich kanałów okolicznościowych będzie dostępnych dla abonentów Polsat Box i użytkowników serwisu Polsat Box Go. Już za dziesięć dni wszyscy zjednoczymy się we wspólnym kibicowaniu polskim sportowcom– dodała Dorota Żurkowska, Group Senior Vice President – Revenue, Warner Bros. Discovery w Polsce.