Dzięki współpracy Grupy Polsat Plus z Warner Bros. Discovery w Polsce abonenci platformy Polsat Box oraz użytkownicy serwisu Polsat Box Go otrzymają bez dodatkowych opłat dostęp do 8 okazjonalnych kanałów Eurosport (7 w jakości HD i 1 w jakości 4K) w całości poświęconych transmisjom wydarzeń z XXXIII Letnich Igrzysk Olimpijskich.
Od 26 lipca do 11 sierpnia br. odbędzie się w Paryżu najważniejsza i najbardziej prestiżowa impreza sportowa na świecie – XXXIII Letnie Igrzyska Olimpijskie. Najlepsi sportowcy z całego świata wystąpią w 329 konkurencjach w 32 dyscyplinach, a w wielu z nich zobaczymy także reprezentantów Polski. Abonenci Polsat Box oraz użytkownicy Polsat Box Go znajdą w swych pakietach ponad 830 godzin transmisji z wielu dyscyplin, także tych niezwykle popularnych wśród polskich kibiców, takich jak m.in. tenis, piłka nożna, koszykówka, sporty walki, piłka ręczna, siatkówka czy golf.
– Sport od początku zajmuje szczególne miejsce w działalności naszej Grupy. Wielkie sportowe emocje uwielbiamy dzielić z naszymi abonentami i użytkownikami, a igrzyska olimpijskie to wyjątkowa okazja, która jednoczy kibiców na całym świecie. Cieszę się, że dzięki współpracy z Warner Bros. Discovery w Polsce kilka milionów naszych klientów może wspólnie z nami dołączyć do tego wydarzenia, kibicując ulubionym sportowcom, drużynom oraz wielu reprezentantom Polski. Dla nas to tym bardziej wyjątkowa sytuacja, że nasza Grupa i sieć Plus są sponsorami Olimpijskiej Reprezentacji Polski– powiedział Maciej Stec, Wiceprezes Zarządu ds. Strategii, Grupa Polsat Plus.
– Wielkimi krokami zbliża się symboliczny moment zapalenia olimpijskiego znicza, który rozpocznie czas pełen niesamowitych sportowych emocji. Jako Warner Bros. Discovery w Polsce chcemy zapewnić jak najszerszej grupie widzów dostęp do tych wyjątkowych przeżyć. Cieszymy się, że dzięki tej współpracy aż 8 olimpijskich kanałów okolicznościowych będzie dostępnych dla abonentów Polsat Box i użytkowników serwisu Polsat Box Go. Już za dziesięć dni wszyscy zjednoczymy się we wspólnym kibicowaniu polskim sportowcom– dodała Dorota Żurkowska, Group Senior Vice President – Revenue, Warner Bros. Discovery w Polsce.