„CNN Marketplace Asia” i „CNN Marketplace Europe” rozpoczną nadawanie na antenie CNN International już w najbliższy weekend, a „CNN Marketplace Middle East” wystartuje w późniejszym okresie tego roku. W programach pojawią się trendy makroekonomiczne kształtujące rynki Azji, Europy i Bliskiego Wschodu oraz zostaną zaprezentowane najważniejsze gałęzie przemysłu i profile kluczowych przedsiębiorstw w tych regionach. Te comiesięczne programy i dedykowane im nowe sekcje na stronie internetowej CNN Business dostarczą wiadomości globalnej widowni CNN – przede wszystkim złożonej z liderów biznesu i decydentów – na temat odbudowy gospodarki po pandemii, analizując także termin nowej gospodarki i napędzane innowacjami sposoby jej funkcjonowania.
Na wszystkich platformach „CNN Marketplace” będzie można znaleźć mnóstwo pogłębionych wywiadów, raportów i analiz na temat najnowszych trendów branżowych i regionalnych w takich obszarach jak: technologia, zrównoważony rozwój, motoryzacja i mobilność, zdrowie i medycyna, energia i e-commerce. Odbiorcy „CNN Marketplace” mogą spodziewać się również relacji na żywo z wydarzeń handlowych i biznesowych, gdy tylko te powrócą.
Ekspansja „CNN Marketplace” obejmuje wzmocnienie dotychczasowej oferty programów i stron o tematyce biznesowej, w tym wieloletniego, cotygodniowego „CNN Marketplace Africa”, codziennie emitowanych flagowych programów „Quest Means Business” z udziałem Richarda Questa i „First Move” z Julią Chatterley, a także strony internetowej CNN Business, która odnotowała wzrost liczby unikalnych użytkowników o 66 proc. w ciągu ostatniego roku.